*УВАГА  У період пандемії, війни або військового стану та закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Але квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com

Запрошуємо таємних покупців на всі наші рейси для покращення сервісу.

Як це відбувається:
1. Надсилаєте лист нам на пошту euroclubbus@gmail.com з датою поїздки, ПІБ та напрямком.
2. Отримуєте від нас підтвердження про повернення 50% вартості квитка після звіту.
3. Купуєте квиток на сайті і після рейсу надсилаєте нам фото та враження про поїздку. Описуєте що сподобалося, що ні, роботу водіїв, проблеми в рейсі, якість сервісу та автобусу тощо.
В одному рейсі не більше одного таємного покупця. Автор найкращого звіту отримає додаткову знижку на наступну поїздку у розмірі 50%!