*ВНИМАНИЕ В период пандемии, войны или военного положения и закрытия границ билеты возврату не подлежат.
Но билет можно переносить на фиксированную или открытую дату (открытая дата – до 180 дней).
Стоимость услуги переноса билета – 10 евро (или гривневый эквивалент по курсу компании на день реализации услуги).
Услуга доступна не позднее чем за 48 часов до отправки.
Нужно написать запрос в произвольной форме на электронный адрес: euroclubbus@gmail.com

Часто задаваемые вопросы

Які у вас автобуси?
Компанія Euroclub має принципове переконання, що всі автобуси мають бути безпечні, зручні та комфортні.
Тому ми використовуємо тільки сучасні автобуси  класом не нижче ніж “Euro 5”.

Вони завжди обладнанні:
- туалетом,
- кондиціонером,
- wi-fi - передавачем,
- розетками.

Всі автобуси компанії ви можете переглянути на сайті за посиланням.
Наш автопарк: https://eclub.com.ua/bus

У вас на рейсі буде один з цих автобусів. Тож, після того, як ви отримали дані по рейсу ви можете самостійно знайти та переглянути, який конкретно автобус буде у вас.
 
Де та коли можна дізнатися дані по автобусу? (Номер автобусу та номер телефону водія)
Після оформлення замовлення вам автоматично відправляється посилання на електронну пошту.
Це посилання інтерактивне і дані в ньому змінюються в онлайн режимі.

Всі дані по вашому рейсу змінюються та оновлюються за цим посиланням і ви завжди  можете їх перевірити.

Дані по автобусу, номер водія, та додаткові коментарі з’являються в бронюванні не пізніше ніж за 12 годин до виїзду.

Увага* Номер до водія  - це номер екіпажу і він активний лише тільки після виїзду автобуса в рейс.