Часті питання

Чи можу я взяти додатковий багаж?
Так, Ви можете зареєструвати додатковий багаж при замовленні або добавити його до Вашого замовлення по телефону і оплатити водієві у день виїзду.
Що робити якщо в прізвищі/імені допущена помилка?
При оформленні квитка в прізвищі та імені допускається до трьох помилок.
Що я маю писати в графі «Адреса проживання платника в Німеччині/Австрії», якщо я там не проживаю?
Це поле стосується тих пасажирів, які оплачують квиток через систему Sofort, PayPal або банківським переказом на території Німеччини чи Австрії Пасажири, які здійснюють оплату іншим способом, можуть в цій графі поставити прочерк.
Чи можна в квитку змінити дату поїздки?
Так, перенесення дати поїздки є платною послугою, вартість якої - гривневий еквівалент 10 євро (у випадку перенесення дати в Україні, оплата здійснюється в гривнах, по курсу Національного Банку України). Не можливо перенести дату поїздки менше ніж за 48 годин до відправлення автобусу в рейс. Перенесення дати поїздки можливе лише за заявою на електронну пошту або через "особистий кабінет" при наявності вільних місць на бажану дату виїзду
Чи можна не друкувати квиток, а показати його з телефона?
Ні, водію при посадці потрібно обов’язково пред’явити оригінал квитка. Якщо пасажир оплачував квиток онлайн або на розрахунковий рахунок через банк, він обов’язково пред’являє електронний квиток в роздрукованому вигляді, отриманий після успішної оплати на електронну адресу.
Чи можна перевозити тварин?
Так, перевезення невеликих тварин можливе, тільки за умови купівлі окремого місця (за 80% від повного тарифу) при наявності всіх необхідних документів для перетину кордону, боксу для перевезення та намордника.
Як можна зв’язатися з водієм?
В кожному автобусі компанії «Євроклуб» є телефон по Україні і по Німеччині. Інформацію по конкретному автобусу, пасажир може уточнити за день до рейсу із України і за 3 дні із Німеччини/Австрії/Польщі.
Коли відома інформація по автобусу?
Інформацію по автобусу Ви можете отримати по телефону за день до рейсу при відправленні із України і за 2-3 дні до рейсу при відправленні із-за кордону.
Чи можливо продовжити термін дії квитка з відкритою датою виїзду?
Ні, квиток з відкритою датою зворотної поїздки дійсний 6 місяців від першої дати вказаної в квитку. По закінченню терміну квиток вважається недійсним. Відкрита дата виїзду можлива виключно при купівлі квитка туди і назад.