*ВАЖЛИВА АКТУАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ
Автобуси компанії Euroclub їдуть без змін в графіку та БЕЗ НЕСАНКЦІОНОВАНИХ ЗАТРИМОК НА КОРДОНІ!
ПОТОЧНУ ІНФОРМАЦІЮ оновлюємо два рази на день в нашому телеграм каналі. ПІДПИСАТИСЯ НА ОНОВЛЕННЯ

*УВАГА  У період пандемії, війни або військового стану та закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Але квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com

CASH BACK CLUB від EUROCLUB


EUROCLUB пропонує всім своїм пасажирам стати учасником CASH BACK CLUB !


На цій сторінці ви знайдете:

Пункт 1 – Умови накопичення та використання cash back бонусів.
Пункт 2 – Як створити/відновити вхід в особистий кабінет.
Пункт 3 – Як користуватися накопиченими бонусами.
Пункт 4 – Що таке реферальна програма, кому вона підходить та як нею користуватися.


Пункт 1. Умови накопичення та використання cash back бонусів.

Від тепер через 24 години після вашого рейсу за кожну поїздку нараховується 2,5% бонусів від оплаченого замовлення. Ними ви зможете оплачувати до 10% від від суми майбутніх покупок.

Бонуси не будуть розповсюджуватись на акційні квитки зі знижкою. А на квитки з пільговими знижками можна буде використати часткову оплату лише до 5%. (Для дітей, людей старше 60-ти років, людей з обмеженими можливостями І та ІІ групи).


Пункт 2. Як створити/відновити вхід в особистий кабінет.

Перш за все потрібно знати, якщо ви зареєструєтеся за електронною поштою, яку раніше використовували для бронювання квитків – всі ваші попередні замовлення з’являться в особистому кабінеті.

Щоб забронюватися або відновити вхід в особистий кабінет перейдіть на сторінку сайту - КАБІНЕТ КОРИСТУВАЧА

Або в меню на сайті оберіть категорію ДЛЯ ПАСАЖИРІВ  >>>  Кабінет користувача. (Як на зображенні нижче).

Сам процес авторизації чи відновлення доступу - банально простий.
Спочатку ми потрапляємо на сторінку авторизації, де вводимо логін і пароль.
Логін - це ваша електронна пошта, яка використовувалася при бронюванні квитків раніше.

Якщо ви не пам'ятаєте свій пароль. Або їздилит раніше й не користувалися особистим кабінетом - оберіть кнопку "Відновити пароль".
(Як на скріншоті вище)

Далі у вас система запросить ввести ваш e-mail.

Після цього вам на вказану електронну пошту прийде повідомленні, використовуйте посиланняв ньому для відновлення паролю.

Якщо у вас ще не було ні поїздок й ви не зареєстровані в особистому кабінеті - пройдіть звичну реєстрацію. Вкажіть Ім'я, та логін (e-mail) й придумайте пароль. Після реєстрації не екрані з'явиться відповідний напис - "Registration Ok"
Потім обновіть сторінку та авторизуйтесь і вам відкриється ваш кабінет користувача.


Пункт 3 . Як користуватися накопиченими бонусами. 
Щоб скористатися накопичиними бонусами - суму яких ви можете переглянути в особистому кабінеті, вам потрібно зробити 3 простих кроки:

  1. Зайти на сайт та авторизуватися в особистому кабінеті.
  2. Перейти до пошуку, вибрати маршрут та зробити бронювання.
  3. На сторінці вашого бронювання перед звичними формами оплати з'явиться пункт - "оплата бонусами".

Активуйте її й сума до сплати автоматично перерахується.
КОРИСТУЙТЕСЬ З ЗАДОВОЛЕННЯМ!


Пункт 4. Що таке реферальна програма, кому вона підходить та як нею користуватися.

В особистому кабінеті ви можете перейти на вкладку "Реферальна програма" та поділитися ним з друзями чи знайомими, поширити у ваших соц. мережах, тощо. 

Реферальна програма багаторівнева - і працює до третього ступеню.
Накопичування Cash Back бонусів відбувається в наступному порядку:

  1. Перший рівень - вам накопичується 1 % від замовлення людини, якій ви передали реферальне посилання.
  2. Другий рівень - вам нараховується 0,5% від замовлення людей, яким передав посилання користувач, якого ви привели на першому рівні.
  3. Третій рівень - вам нараховується 0,5% від замовлення, людей приведених вже клієнтом з "другого рівня".

Тобто, система піраміди, але ви нічого не повинні вкладати та не можете втратити - тільки отримуєте бонуси, які потім можна буде використати як знижку.

Якщо у вас виникли додаткові питання чи складність у використанні нової програми лояльності - зверніться до менеджера компанії і ми вам все детально пояснимо.

Ось посилання на сторінку з нашими на сайті - КОНТАКТИ

Будемо раді вітати вас в CASH BACK CLUB