Умови подорожі

Бронювання поїздки: допомога
Вибір та бронювання поїздки Оплата замовлення, відкрита дата зворотної поїздки
Крок 1Вибір міст і дати поїздки.У в формі «Бронювання поїздки» в полі Звідки, беріть місто відправлення, в полі Куди виберіть місто прибуття.
В полі Дата виїзду вкажіть бажану дату поїздки.

Для планування поїздки Назад натисніть на відповідний перемикач. Якщо Ви визначились із датою зворотної поїздки, натисніть на календарик, з правої сторони і оберіть відповідну дату, якщо не визначились, натисніть Відкрита дата.
Потім, при необхідності, вкажіть кількість пасажирів у відповідному полі.
Після встановлення бажаних критеріїв пошуку поїздки натисніть на кнопку Знайти
Крок 2Вибір поїздки У випадку вибору поїздки в одну сторону або з відкритою зворотною датою, оберіть із списку поїздку яка Вам підходить і натисніть кнопку Замовити квиток яка знаходиться з правої сторони (у версії сайту для мобільних телефонів дана кнопка знаходиться під інформацією про поїздку).

Якщо Ви обрали поїздку в дві сторони і вказали дати, оберіть поїздку яка Вам підходить у верхній частині списку, потім зворотну поїздку натиснувши для кожної обраної поїздки кнопку Вибрати маршрут, після цього під списком поїздок стане доступна кнопка Оформити замовлення яку необхідно натиснути щоб перейти до оформлення замовлення.
Крок 3Оформлення замовлення Вкажіть імена і прізвища пасажирів (відповідно до закордонного паспорта) у відповідному списку пасажирів. При необхідності оберіть для пасажира відповідну знижку.
У випадку, якщо на маршрут існує знижка, то у всіх пасажирів вона буде встановлена автоматично, при необхідності її можна змінити на іншу. Знижки на маршрут і для пасажира не сумуються!
З ліва від прізвища пасажира знаходяться кнопки вибору місця: натиснувши на жовту кнопку із знаком питання ?, Ви можете обрати бажане місце на плані автобусу. Натисніть на бажане місце. При необхідності оберіть місця для всіх пасажирів і в зворотному напрямку (якщо зворотна дата фіксована, а не відкрита).
УВАГА! В деяких поїздках, вибір місця при бронюванні не доступний, в таких випадках пасажирів розсаджує менеджер рейсу.
Якщо необхідно добавити пасажира, натисніть на кнопку Додати пасажира яка знаходиться під списком пасажирів в замовленні.
Також, в разі наявності додаткового багажу зазначте загальну вагу такого багажу для всіх пасажирів замовлення.
Після заповнення форми Оформлення замовлення, натисніть кнопку Забронювати
Крок 4Оплата онлайн Оформлене замовлення Ви можете оплатити онлайн. Для цього в розділі Оберіть спосіб оплати оберіть спосіб який Вам підходить і натисніть відповідну кнопку PayPal ( Visa/MasterCard ) або UPC ( Visa/MasterCard ) або Sofortüberweisung ( EC ).
Ви будете направлені на сайт платіжної системи де зможете безпечно оплатити замовлення.
УВАГА! Якщо при оплаті на сайті оплата платіжною системою не приймається, перевірте чи увімкнена на Вашій кредитній картці функція оплати онлайн і чи не перевищений ліміт оплат онлайн.
Відкрита датаШвидка фіксаціяДля швидкого фіксування «відкритої» зворотної дати необхідно натиснути на кнопку ↓ Швидка фіксація
"відкритої" зворотної дати
Якщо Ви придбали квиток з відкритою зворотною датою: Скористайтеся кнопкою, щоб зафіксувати дату зворотного виїзду.
Квитки і правила підтвердження зворотної дати виїзду
  • Квиток є іменним документом і не може бути переданий іншій особі.
  • У квитку забороняється робити будь-які виправлення, крім уповноважених осіб.
  • При наявності квитка з відкритою датою, пасажир зобов'язаний зафіксувати дату від'їзду лише у письмовому вигляді написавши листа на електронну пошту euroclubbus@gmail.com або відправити швидкий запит через сайт (див. «Управління замовленнями»)
  • Перенесення дати оплаченого квитка можливе за 24 години до відправлення рейсу.
  • Зміна міста відправлення/прибуття є платною послугою, вартість якої складає гривневий еквівалент 10 євро (у випадку перенесення дати в Україні, оплата відбувається в гривнах, по курсу Національного Банку України).
  • Зміна міста відправлення/прибуття здійснюється в письмовому порядку, шляхом написання заяви про перенесення на Viber, еmail, в офісах компанії Євроклуб
  • Перенесення дати поїздки є платною послугою, вартість якої складає гривневий еквівалент 10 євро (у випадку перенесення дати в Україні, оплата відбувається в гривнах, по курсу Національного Банку України).
  • Перенесення фіксованої дати проводиться в письмовому порядку, шляхом написання заяви про перенесення на Viber, еmail, в офісах компанії Євроклуб або на сайті (див. «Управління замовленнями») .
  • У разі відмови у видачі візи, сума передоплати не повертається, оскільки дані обставини виникли не з вини перевізника. Так само, згідно з "Правил перевезення": у разі скасування поїздки з ініціативи пасажира, йому компенсується вартість проїзду з утриманням зборів, зазначених на квитку або рахунку.
  • Менш ніж за 24 години до відправлення автобусу з початкового пункту по даному маршруту, вартість проїзду не повертається.
  • В разі втрати або пошкодження квитка, згідно заяви пасажира, виписується Квиток-дублікат, вартість Квитка-дубліката з фіксованою датою зворотної поїздки, становить 10 євро (у випадку оформлення Квитка-дубліката в Україні, оплата відбувається в гривнах, по курсу Національного Банку України). Вартість Квитка-дубліката з відкритою датою зворотної поїздки становить 20 євро (у випадку оформлення Квитка-дубліката в Україні, оплата відбувається в гривнах, по курсу Національного Банку України). Ціни на Квитки-дублікати в Польщу або із Польщі, становить половину від вказаних вище тарифів
  • Квиток з відкритою датою дійсний протягом 6 місяців від дня першого виїзду по даному квитку.
  • Компанія залишає за собою право продавати заброньовані, але не оплачені місця.
Посадка на автобус починається за 1 годину до відправлення.
Пасажир повинен мати на посадці роздрукований квиток.
Квитки не підлягають поверненню менш ніж за 24 години.
Пасажири в автобусі зобов'язані бути пристебнутими ременями безпеки.


У вартість квитка входить 2 стандартних місця 80 * 40 * 40 , загальною вагою до 40 кг.
Додатковий багаж оплачується окремо - 15 євро за кожну наступну сумку;

Цінні речі перевозяться виключно в ручній поклажі.

Умови повернення грошей у разі відмови від перевезення
Підставою для повернення коштів за придбаний квиток (з обкладинкою) є наявність останнього та заява від пасажира (у деяких випадках необхідна наявність документів, що посвідчують особу, ідентифікаційний код, тощо).
При відмові більше, ніж за 7 днів до відправлення рейсу утримується 15% від тарифу (повної вартості квитка)
Менше, ніж за 7 днів - 30%
Від 3 до 1 дня - 70%
Менше, ніж за 1 день - 100%
Умови повернення грошей за невикористану поїздку 1. У разі, якщо квиток був оплачений через систему SOFORT або PayPal на сайті eclub.kiev.ua
або банківським переказом згідно виставленого компанією Євроклуб рахунку на наші реквізити в SPAKASSE KÖLNBONN потрібна письмова заява німецькою або англійською мовою від клієнта із зазначенням номера рахунку або номера бронювання, причини відмови від поїздки, даних для повернення коштів (IBAN, BIC, назва банку, ім'я та прізвище власника рахунку).
Днем подачі заяв є день їх відправки та отримання на email: euroclubbus@gmail.com

2. Для квитків оплачених через систему UPC на сайті eclub.kiev.ua, готівковим платежем в офісах компанії або банківським переказом на території України, необхідно подати оригінал заяви про повернення на українській або російській мові, підписаний власником квитка, із зазначенням причини відмови від поїздки , номера квитка або номера бронювання та оплати, копію першої сторінки паспорта та копію сторінки з пропискою, копію ідентифікаційного коду, оригінал бланка квитка, якщо він був отриманий власником. (бланк-приклад заяви знаходиться нижче.)

Документи необхідно надіслати поштою або оформити заяву в офісах компанії Євроклуб.
Днем подачі заяви є день відправлення повідомлення про відмову про поїздку на email: euroclubbus@gmail.com

Завантажити бланк заяви для повернення грошових коштів в гривні. ( doc 27,5Kb )
Забороняється перевозити:
Договір перевезення пасажирів( PDF, 160Kb )
Наші контакти
Київ (Центральний)ЖК «Garden City Residence» вул. Златоустівська, 30, оф. 1/3+38(044)486 79 00
+38(044)500 72 71
+38(044)225 72 71
+38 066 281 80 41
+38 093 153 82 25
+38 098 185 22 74
+38 067 487 58 78
euroclubbus@gmail.com
Київ, вул. Івана Франкавул. Івана Франка, 42, офіс 1 (навпроти посольства Австрії)+38(044) 537 70 35
+38(044) 235 09 37
+38 098 185 22 74
+38 067 291 87 63
+38 098 185 22 74
+38 067 240 25 31
euroclubbus@gmail.com
EUROCLUBFRANKO
КельнАахенер штрассе 1149, 50858 Кельн+49(0)15734341476
+49(0)22349291441
+49(0)22349291445
euroclub.busreisen
euroclubbus@gmx.de
Львіввул. Стрийська, 109, 3-й поверх+38(032) 297 66 60
+38(093) 858 38 35
euroclub.lwow@gmail.com