*УВАГА У період пандемії, війни або військового стану та закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Але квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com
Оплата квитка
Kурс на 21.11.2024 EUR/UAH = 43
СПОСІБ 1
будь ласка, виберіть потрібний маршрут і заповнивши всі необхідні дані, натисніть на кнопку "Забронювати і сплатити", а потім "Отримати рахунок для оплати"
Обов'язково вказуйте:
1) адресу та телефон платника рахунку в Німеччині;
2) ім'я та прізвище платника;
Рахунок Ви отримаєте на вказану Вами при бронюванні електронну пошту, його потрібно оплатити протягом 3-х робочих днів з моменту отримання.
СПОСІБ 2
Оплата online за допомогою Master Card, Visa Card або EC Card.Оплата для EC Card проводиться через систему Sofortüberweisung.
Оплата Master Card, Visa Card доступна через систему PayPal (EUR) або UPC (гривна).
Заповнивши необхідну інформацію, Ви зможете безпечно оплатити Ваше замовлення.
Якщо на маршруті замок, це означає, що немає вільних місць, в такому випадку, Ви можете вибрати іншу зручну дату.
При оплаті online, кожен пасажир може вибрати собі місце в салоні. Місця білого кольору - вільні.
Перед оплатою упевніться в тому, що у Вас включена послуга онлайн оплати.
Якщо вона не активована, будь ласка, зателефонуйте в Ваш банк за номером, вказаним на Вашій картці. Банк активізує Вам цю послугу напротязі декількох годин. Дані картки потрібно вносити оперативно і швидко!
Після успішної оплати, система запропонує Вам завантажити підтвердження квитка.
Оплата Master Card, Visa Card доступна через систему PayPal (EUR) або UPC (гривна).
Заповнивши необхідну інформацію, Ви зможете безпечно оплатити Ваше замовлення.
Якщо на маршруті замок, це означає, що немає вільних місць, в такому випадку, Ви можете вибрати іншу зручну дату.
При оплаті online, кожен пасажир може вибрати собі місце в салоні. Місця білого кольору - вільні.
Перед оплатою упевніться в тому, що у Вас включена послуга онлайн оплати.
Якщо вона не активована, будь ласка, зателефонуйте в Ваш банк за номером, вказаним на Вашій картці. Банк активізує Вам цю послугу напротязі декількох годин. Дані картки потрібно вносити оперативно і швидко!
Після успішної оплати, система запропонує Вам завантажити підтвердження квитка.
Якщо Ви купуєте квиток онлайн, в залежності від маршруту, ціни можуть відрізнятися від тарифів для оплати в офісі.
СПОСІБ 3
Оплатити можна в будь-якому комерційному банку України.Розрахунковий рахунок ТОВ "Євроклуб" для оплати квитка в ПАТ КБ "Приватбанк" м. Києва
IBAN: UA923052990000026001015014599
МФО: 305299
код ЄДРПОУ: 303 68 828
Завантажити квитанцію
Оплата можлива в будь-якому комерційному банку України.
IBAN: UA923052990000026001015014599
МФО: 305299
код ЄДРПОУ: 303 68 828
Завантажити квитанцію
Оплата можлива в будь-якому комерційному банку України.
При оплаті на наш український розрахунковий рахунок, будь ласка, вказуйте маршрут, дати виїзду, ім'я та прізвище пасажирів, призначення платежу (Покупка автобусного квитка) і одержувача (ТОВ "Євроклуб").
СПОСІБ 4
Квитки можна придбати в офісах ТОВ "Євроклуб" в Києві та Львові.Наші офіси в Києві та Львові:
Київ, вул. Златоустівська, 30,
( ЖК "Garden City Residence" )
оф. 1/3
тел .: +38 (044) 486 79 00, 500 72 71, 225 72 71
понеділок - субота з 8.00 до 19.00
Львів (автовокзал "Стрийський", 3-й поверх)
тел .: +38 (032) 297 66 60
моб .: (093) 858 38 35
понеділок - п'ятниця з 8.30 до 18.00
субота - з 10.00 до 17.00
Київ, вул. Златоустівська, 30,
( ЖК "Garden City Residence" )
оф. 1/3
тел .: +38 (044) 486 79 00, 500 72 71, 225 72 71
понеділок - субота з 8.00 до 19.00
Львів (автовокзал "Стрийський", 3-й поверх)
тел .: +38 (032) 297 66 60
моб .: (093) 858 38 35
понеділок - п'ятниця з 8.30 до 18.00
субота - з 10.00 до 17.00