*УВАГА У період пандемії, війни або військового стану та закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Але квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com
Умови подорожі
До уваги пасажирів! Відповідно до "Правил перетинання державного кордону громадянами України", виїзд з України громадян, які не досягли 16-річного віку, здійснюється виключно у супроводі одного з батьків або інших осіб, уповноважених за нотаріально посвідченою згодою обох батьків із зазначенням держави прямування та відповідного часового проміжку перебування у цій державі.
УМОВИ ПОДОРОЖІ ТА ПРАВИЛА ПРОЇЗДУ ДЛЯ ПАСАЖИРІВ ТОВ «ЄВРОКЛУБ» ТОВ «Євроклуб» (Надалі компанія) встановила, що квиток є іменним документом і не може бути переданий іншій особі. Забороняється робити самостійно будь-які виправлення у квитку, тому що такий проїзний документ буде не дійсним.
Зміна прізвища та/або ім’я пасажира можлива не пізніше ніж за 24 години до виїзду. Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 20 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Для фіксації дати рейсу в квитку «з відкритою датою» потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб.
Заміна (перенесення) дати поїздки можлива не пізніше ніж за 48 годин до виїзду. Квиток можна перенести на вільну або фіксовану дату (вільна дата – 180 днів , перенесення квитка на вільну дату доступне лише 1 раз). Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги). Для перенесення квитків зі знижкою (від 5% до 30%) - пасажир зобов’язаний доплатити різницю до повного тарифу на рейс в день реалізації послуги.
Заміна міста відправлення/прибуття можлива лише при наявності вільного місця на рейс, в який ви хочете перенести місто, для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Квиток з відкритою датою дійсний протягом 6 місяців (180 днів) з першої дати, зазначеної у квитку.
Втрачений квиток може бути поновлено після написання пасажиром заяви про втрату квитка шляхом виписування дублікату, ця послуга є платною (дублікат квитка з фіксованими датами – гривневий еквівалент 10 євро на дату оплати, дублікат квитка з відкритою датою – гривневий еквівалент 20 євро на дату оплати).
Квиток придбаний зі знижкою 30% і більше - «Акційний» (Окрім знижки для дітей). Заміна дати поїздки, зміна власника квитка та зміна пунктів прибуття чи відправлення на такі квитки не розповсюджуєьться.
У зв’язку з форс-мажорними обставинами, природніми катаклізмами, обмеженнями які виникли в умовах військового стану, карантину, закриття кордонів,тощо, що призвело до скасування або перенесення рейсу, підприємство не повертає гроші за квитки, а обмінює квитки на сертифікати чи квитки з відкритою датою на один рік з моменту перенесення чи скасування рейсу.
Гарантією поїздки є завчасне придбання квитка. Компанія залишає за собою право продавати заброньовані, але не оплачені місця, гарантоване бронювання діє 2 години.
Компанія не несе відповідальності за особисті речі ручної поклажі пасажира.
Компанія залишає за собою право вносити зміни та доповнення до графіку руху автобусів у відповідності з чинним законодавством.
У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил та буде затриманий на кордоні, що призведе до затримки рейсу, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира згідно з графіком. При знятті пасажира на кордоні, гроші за квиток не відшкодовуються.
Компанія не несе відповідальності за затримки на кордонах.
Купуючи квиток пасажир дає згоду на те, що компанія може виступати як перевізником так і оператором перевезення. Це передбачає, що для організації запропонованого маршруту компанія може повністю або частково використовувати рейси інших ліцензійних автобусних перевізників чи залізничні сполучення.
Компанія зобов’язується у випадках непередбачуваних обставин (дорожня транспортна пригода, поломка транспортного засобу (при якій заборонений подальший рух, затори, тощо) вжити відповідних заходів для продовження руху, не більше ніж протягом 24-ох годин.
Перевезення тварин можливе лише у випадку придбання окремого місця для тварини (за -20% повної вартості), наявності всіх необхідних документів та оплати гривневого еквіваленту 30 євро на дату оплати – застави на випадок пошкодження або забруднення твариною салону автобуса.
Зміна прізвища та/або ім’я пасажира можлива не пізніше ніж за 24 години до виїзду. Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 20 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Для фіксації дати рейсу в квитку «з відкритою датою» потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб.
Заміна (перенесення) дати поїздки можлива не пізніше ніж за 48 годин до виїзду. Квиток можна перенести на вільну або фіксовану дату (вільна дата – 180 днів , перенесення квитка на вільну дату доступне лише 1 раз). Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги). Для перенесення квитків зі знижкою (від 5% до 30%) - пасажир зобов’язаний доплатити різницю до повного тарифу на рейс в день реалізації послуги.
Заміна міста відправлення/прибуття можлива лише при наявності вільного місця на рейс, в який ви хочете перенести місто, для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Квиток з відкритою датою дійсний протягом 6 місяців (180 днів) з першої дати, зазначеної у квитку.
Втрачений квиток може бути поновлено після написання пасажиром заяви про втрату квитка шляхом виписування дублікату, ця послуга є платною (дублікат квитка з фіксованими датами – гривневий еквівалент 10 євро на дату оплати, дублікат квитка з відкритою датою – гривневий еквівалент 20 євро на дату оплати).
Квиток придбаний зі знижкою 30% і більше - «Акційний» (Окрім знижки для дітей). Заміна дати поїздки, зміна власника квитка та зміна пунктів прибуття чи відправлення на такі квитки не розповсюджуєьться.
У зв’язку з форс-мажорними обставинами, природніми катаклізмами, обмеженнями які виникли в умовах військового стану, карантину, закриття кордонів,тощо, що призвело до скасування або перенесення рейсу, підприємство не повертає гроші за квитки, а обмінює квитки на сертифікати чи квитки з відкритою датою на один рік з моменту перенесення чи скасування рейсу.
Гарантією поїздки є завчасне придбання квитка. Компанія залишає за собою право продавати заброньовані, але не оплачені місця, гарантоване бронювання діє 2 години.
Компанія не несе відповідальності за особисті речі ручної поклажі пасажира.
Компанія залишає за собою право вносити зміни та доповнення до графіку руху автобусів у відповідності з чинним законодавством.
У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил та буде затриманий на кордоні, що призведе до затримки рейсу, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира згідно з графіком. При знятті пасажира на кордоні, гроші за квиток не відшкодовуються.
Компанія не несе відповідальності за затримки на кордонах.
Купуючи квиток пасажир дає згоду на те, що компанія може виступати як перевізником так і оператором перевезення. Це передбачає, що для організації запропонованого маршруту компанія може повністю або частково використовувати рейси інших ліцензійних автобусних перевізників чи залізничні сполучення.
Компанія зобов’язується у випадках непередбачуваних обставин (дорожня транспортна пригода, поломка транспортного засобу (при якій заборонений подальший рух, затори, тощо) вжити відповідних заходів для продовження руху, не більше ніж протягом 24-ох годин.
Перевезення тварин можливе лише у випадку придбання окремого місця для тварини (за -20% повної вартості), наявності всіх необхідних документів та оплати гривневого еквіваленту 30 євро на дату оплати – застави на випадок пошкодження або забруднення твариною салону автобуса.
Посадка на автобус починається за 1 годину до відправлення.
Квиток можна не роздруковувати
Заміна (перенесення) дати поїздки можлива не пізніше ніж за 48 годин до виїзду.
Пасажири в автобусі зобов'язані бути пристебнутими ременями безпеки.
У вартість квитка входить 2 стандартних місця 80* 50*40 см, загальною вагою від 10 до 40 кг.
Додатковий багаж оплачується окремо - 1.5 євро за кг.;
За зайвий обсяг, що перевищує норму, також знімається оплата на посадці водію після огляду та оцінки (водієм).
Цінні речі перевозяться виключно в ручній поклажі.
У ПЕРІОД ПАНДЕМІЇ, ВІЙНИ АБО ЗАКРИТТЯ КОРДОНІВ.
У період пандемії, війни, або закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро.
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
У період пандемії, війни, або закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро.
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Пасажири зобов’язані підтвердити підставу для знижки в квитку (окрім категорії – online знижка) документом, що засвідчує вік чи пільгу. Або пред’явити відповідний купон на знижку.
Якщо такого документу чи купону немає (в залежності від категорії знижки) - пасажир зобов’язаний доплатити суму до повного тарифу квитка на вибраному маршруті в день реалізації послуги.
- при знятті пасажира на кордоні, гроші за квиток не відшкодовуються
- при бажанні особисто припинити поїздку або вийти на інший зупинці вартість квитка не відшкодовується
Якщо такого документу чи купону немає (в залежності від категорії знижки) - пасажир зобов’язаний доплатити суму до повного тарифу квитка на вибраному маршруті в день реалізації послуги.
- при знятті пасажира на кордоні, гроші за квиток не відшкодовуються
- при бажанні особисто припинити поїздку або вийти на інший зупинці вартість квитка не відшкодовується
-
. Тварин, без відповідних документів та боксу для перевезення
-
. Тютюнові вироби, більше 2 пачок на людину
-
. Цінності без відповідного дозволу
-
. Легкозаймисті і вибухонебезпечні речовини
-
. Предмети культурної, художньої чи історичної цінності без відповідного дозволу
-
. Спиртні вироби, більше 1 літра на людину
-
. М'ясомолочні вироби
-
. Ікру, не більше 1 банки на людину
-
. Партії товарів
-
. Ліки
Договір перевезення пасажирів( PDF, 428Kb )