Шановні пасажири!
З 07.05.2022 всі рейси з Німеччини, Австрії та Угорщини прямують до Києва. (Через Львів, Рівне, Новоград–Волинський та Житомир)
Початок всіх маршрутів, відповідно, також з Києва!


Квитки в період війни поверненню не підлягають!

ТОВ «Євроклуб»

Вул. Стуса 9/89
03142 Київ
Україна
 
Телефон: +49 022182829171
 
Електронна адреса: euroclubbus@gmail.com
 
Номер ПДВ: 102/194/12024
Партнери по співпраці:
 
Євроклуб Бусрайзен ГмбХ
Аахенер Штрассе 1149, 50858 Кельн
HRB № 77198
Ідентифікаційний номер платника ПДВ : DE283526634
Номер ПДВ: 223/5805/4594

Наглядовий орган:
Кельнська регіональна рада • Цойгхауз Штрассе 2 -10 • 50667 Кельн • Тел.: 02211470
 
Зверніть увагу, що ця веб-сторінка містить посилання на інші пропозиції в Інтернеті. Ми не маємо впливу на всі ці пов’язані веб-сторінки, банери та підсторінки, тому не несемо будь-яку  відповідальність за форму та зміст.
 
ТОВ «Євроклуб» представляє керівництво пані Наталія Волк.
 
Відповідальність за зміст
Зміст наших сторінок створювався з великою ретельністю. Однак ми не можемо гарантувати, що зміст правильний, повний або сучасний. Як постачальник послуг, ми несемо відповідальність за власний зміст на цих сторінках відповідно до параграфа 1 розділу 7 Закону Німеччини про телемедіа (TMG). Однак, згідно з §§ 8-10 TMG, ми, як постачальник послуг, не зобов’язані контролювати передану або збережену інформацію третьої сторони або розслідувати обставини, які вказують на незаконну діяльність. Зобов'язання щодо видалення або блокування використання інформації відповідно до загальних законів залишаються незмінними. Однак відповідальність у цьому відношенні можлива лише з моменту, коли стало відомо про конкретне порушення закону. Як тільки нам стане відомо про будь-які порушення законодавства, ми негайно видалимо цей вміст.

З 9 січня 2016 року діє новий регламент ЄС (Регламент ЄС 524/2013), який зобов’язує інтернет-магазини надавати посилання на так звану платформу ОС Комісії ЄС на власному веб-сайті. Цей веб-сайт Комісії ЄС має бути завершено до 15 лютого 2016 року, щоб як підприємці, так і споживачі мали можливість використовувати онлайн-вирішення спірних питань у разі виникнення суперечок, пов’язаних із контрактом на онлайн-покупку або контрактом на онлайн-послуги. Передбачається, що скарги, отримані на платформі ОС, будуть передані до національних арбітражних рад у країні інтернет-магазину.