*УВАГА  У період пандемії, війни або військового стану та закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.
Але квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги).
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com

Часті питання

Як вибрати маршрут?  (дізнатися дату відправлення автобусів)
Для вибору маршруту оберіть у випадаючих списках пошукової стрічки:

1. Місто звідки та місто куди вам потрібно їхати.

2. Потім - в календарі оберіть дату, яка вам необхідна.

3. Натисніть кнопку «ПОШУК». Система підбере вам існуючі рейси.

Якщо на цю дату рейсу немає, то вам система пропонує найближчий рейс, що буде, відповідно до ваших критеріїв пошуку.
Для того, щоб знайти рейс в дві сторони, поставте галочку в полі «назад» і вам відкриється календар, де ви можете вибрати дату зворотної поїздки або поставити галочку в полі «відкрита дата».
ВІДКРИТА ДАТА* діє 180 днів з моменту покупки квитка. ✔ Як активувати квиток з відкритою датою? Якщо біля рейсу немає кнопки «Забронювати», то це означає, що рейс є, але вільних місць в рейсі - немає.


ВАЖЛИВО* Якщо ви в пошуку не знайшли необхідного вам міста або маршруту – це означає, що наразі компанія не виконує рейси за таким маршрутом.
Інформація на сайті змінюється в онлан режимі та завжди актуальна. 
Як забронювати квиток та скільки діє бронювання?
*Увага! Бронювання лише фіксує ваше замовлення до моменту оплати квитка та не надає права проїзду в автобусі. Квиток потрібно викупити заздалегідь онлайн на офіційному сайті або оплатити замовлення в банку чи в офісах компанії. 
Гарантоване бронювання – 2 годин.

Як забронювати квиток:
1. Коли ви обрали необхідний вам рейс натисніть кнопку «замовити квиток». Вас система автоматично направить у відкрите замовлення.
Відразу запропонує вам обрати місце в автобусі.

2. Потім направить на ввід даних пасажира. В одному замовленні ви можете додати декількох пасажирів* . Щоб додати пасажирів натисніть кнопку «додати пасажира» і введіть дані. Повторюйте ці маніпуляції для кожної особи, яка буде їхати. Для того, щоб обрати місце пасажиру натисніть на жовту ікону напроти його імені і оберіть вільне місце з розкладки салону.

3. Щоб обрати знижку натисніть на поле «Знижка» з випадаючим списком та виберіть категорію знижки (виконується окремо для кожного пасажира).

4. Після того як ви ввели дані всіх пасажирів, введіть дані платника та контакти. Надалі вся інформація по рейсу буде приходити вам на електронну пошту.

5. Ознайомтесь з коротким списком правил перевезення та дайте згоду, відмітивши ці поля «галочками»

6. Натисніть «Забронювати» і ваше замовлення готово!

Інформація миттєво опрацьовується і система відправляє дані вам на електронну пошту.
Ви можете продовжити замовлення квитка і оплатити його відразу в цьому ж кошику після того як сторінка оновиться. Або оплатити пізніше, перейшовши за посиланням, яке було вам надіслано.

ОБОВ’ЯЗКОВО* Квитки мають бути у всіх, хто їде в автобусі (у дітей від 1 дня, пенсіонерів, людей з обмеженими можливостями, тварин). Для цих категорій діють знижки
Як купити квиток? (Оплатити бронювання)
Після того як ви обрали необхідний рейс і оформили замовлення, ви можете перейти до сплати за квитки.
Це можна зробити відразу, на тій же сторінці. Або згодом, перейшовши за посиланням, яке ми відправили вам на електронну пошту при бронюванні.

МИ ПРОПОНУЄМО УКРАЇНСЬКІ АБО НІМЕЦЬКІ ПЛАТІЖНІ СИСТЕМИ
Вам завжди доступно декілька форм оплати. Ви можете скористатися будь-яким яким варіантом, що вам підходить.

Якщо ви хочете сплатити українськими платіжними системами (в гривнях), то вам доступні наступні варіанти:

I.   «ОПЛАТА КАРТКОЮ»                   
Миттєвий платіж. Гроші відразу зараховуються нам на рахунок і квиток автоматично відправляється вам на електронну пошту (час очікування квитка може бути до 30 хв).
*Обов’язково: Якщо ви не отримали квиток, перевіряйте папку «спам» у вашій електронній скриньці. Інколи її налаштування відправляють наші листи саме в "спам". 

II.   «ОПЛАТА НА КАРТУ ПРИВАТБАНКУ»     
Натиснувши кнопку вас перекине на сторінку, де будуть вказані номери корпоративних карт.
Оберіть один з цих номерів і перерахуйте кошти.
В призначенні платежу вкажіть: Оплата за замовлення № (номер вашого замовлення буде вказаний на цій сторінці).
Важливо*: Ця форма оплати обробляється до 24 годин. Квиток прийде вам на електронну скриньку до 12:00 наступного дня.

ІІІ. «ОПЛАТА НА РОЗРАХУНКОВИЙ РАХУНОК»    
Ви можете оплачувати онлайн чи в касі банку. Головне в призначенні платежу вкажіть:
Оплата за замовлення № (номер вашого замовлення буде вказаний на цій сторінці).
Важливо*: Ця форма оплати обробляється до 24 годин. Квиток прийде вам на електронну скриньку до 12:00 наступного дня.

Діючий розрахунковий рахунок:
Розрахунковий рахунок ТОВ " Євроклуб" для оплати квитка в банку:
IBAN: UA923052990000026001015014599 в ПАТ "Приватбанк" м.Києва 
МФО: 305299
код ЄДРПОУ: 30368828

Також ви можете отримати рахунок на сторінці вашого бронювання. 

Якщо ви хочете сплатити німецькими платіжними системами (в євро), то вам доступні наступні варіанти:

І. «PayPal»  или «Sofortuberweisung» 
Миттєвий платіж. Гроші відразу зараховуються на рахунок і квиток автоматично відправляється вам на електронну пошту (час очікування квитка може бути до 30 хв).
*Обов’язково: Якщо ви не отримали квиток, перевіряйте папку «спам» у вашій електронній скриньці. Інколи її налаштування відправляють наші листи саме в "спам".

II. «ОПЛАТА РАХУНКУ НІМЕЦЬКОГО БАНКУ»
Ви можете оплачувати онлайн чи в касі банку.
Щоб отримати рахунок заповніть відповідну форму на сторінці вашого бронювання і протягом 3 годин рахунок для оплати прийде вам на електронну пошту.
Важливо*: Ця форма оплати обробляється від 3 до 5 робочих днів. Квиток прийде вам на електронну скриньку відразу, як ми отримаємо підтвердження про оплату.
За скільки днів до відправлення потрібно купувати / бронювати квиток?
Ми рекомендуємо купувати квиток не пізніше ніж за 10 днів до відправлення.
Але не можемо прогнозувати точний час. Інколи буває, що на рейс немає місць вже за 14 днів до дати виїзду. А інколи квиток можна придбати з сьогодні на завтра.
Вся інформація на сайті оновлюється онлайн і завжди актуальна.
Скільки часу тримається бронювання?
Ви можете забронювати квиток на невизначений термін. Але компанія залишає за собою право автоматично скасувати ваше бронювання, якщо до дати рейсу залишилося менше ніж 21 доби.

Якщо до виїзду залишилось 21 або менше діб - гарантоване бронювання  2 години.
За останні 48 годин до рейсу –  квитки потрібно оплачувати відразу.
Квитки придбані меньше ніж за 48 годин до рейсу змінам не підлягають (перенесення дати виїзду, заміна власника квитка, зміна місця прибуття/відправлення). 
Чи можна оплатити квиток готівкою при посадці в автобус?
Ви можете забронювати квиток, але це не дає 100% гарантію місця в автобусі і  бронювання може бути автоматично скасоване.
Перевага надається пасажирам з купленими квитками.

Оплата в автобусі можлива тільки при неповній загрузці на рейсі.

Тому радимо купувати квиток онлайн або в офісах компанії заздалегідь.
Як, куди та коли має прийти електронний квиток?
Квиток приходить вам на електронну адресу, яку ви вказали при бронюванні замовлення.
Час опрацювання платежу та відправки квитка залежить від форми оплати, яку ви здійснювали.

1. Якщо ви сплачували квиток онлайн через платіжні системи : LiqPay, PayPal - квиток відправляється на електронну пошту автоматично.

2. Якщо ви сплачували переведенням з картки на картку (українські платіжні системи), на розрахунковий рахунок ( в Україні ), то квиток формується після того, як ми отримаємо підтвердження платежу. Менеджер надсилає його вам на електронну адресу на наступний день після оплати до 12:00.

3.  Якщо ви сплачували на розрахунковий рахунок ( в Німеччині), то менеджер надсилає вам квиток відразу, як отримує підтвердження про оплату.
Цей тип платежу проходить від 3 до 5 робочих днів.

Якщо ви не знайшли квиток у вхідних повідомленнях, то рекомендуємо перевірити теку “спам”. Інколи налаштування електронної скриньки відправляють нові листи від нашої системи саме туди. Квиток приходить вам на електронну адресу, яку ви вказали при бронюванні замовлення.
Час опрацювання платежу та відправки квитка залежить від форми оплати, яку ви здійснювали.
Чи можна повернути квиток?
*УВАГА  У період пандемії, війни або військового стану та закриття кордонів квитки поверненню не підлягають.

Але квиток можна переносити на фіксовану або відкриту дату (відкрита дата – до 180 днів).
Вартість послуги перенесення квитка – 10 євро.
Послуга доступна не пізніше ніж за 48 годин до відправлення.
Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com. Вказати номер вашого замовлення та бажану дату для виїзду (або запит на вільну дату).


 
Як змінити дату виїзду? (Перенести квиток)
Заміна (перенесення) дати поїздки можлива не пізніше ніж за 48 годин до виїзду. Квиток можна перенести на вільну або фіксовану дату (вільна дата – 180 днів , перенесення квитка на вільну дату доступне лише 1 раз). Для використання послуги потрібно написати звернення на електронну пошту: euroclubbus@gmail.com або в офісах компанії Євроклуб. Вартість за послугу – 10 євро (або гривневий еквівалент по курсу компанії на день реалізації послуги). Для перенесення квитків зі знижкою (від 5% до 30%) - пасажир зобов’язаний доплатити різницю до повного тарифу на рейс в день реалізації послуги.

 
Як змінити пункт відправлення чи прибуття?
Зміна пункту відправлення або прибуття є платною послугою (вартість послуги – гривневий еквівалент 10 євро на дату оплати) та неможлива менше ніж за 72 годин до відправлення рейсу. 

Потрібно написати запит у довільній формі на електронну адресу: euroclubbus@gmail.com 
Вказати номер вашого замовлення та обраний пункт відправлення /прибуття.


Увага* Процедура можлива тільки при наявності вільних місць на тому рейсі, на який ви хочете перенести ваш квиток.
Як змінити власника квитка? (Прізвище в квитку)
Зміна прізвища та/або ім’я пасажира можлива не пізніше ніж за 24 год до виїзду.
Зміна прізвища та/або ім’я здійснюється в письмовому порядку, шляхом написання заяви про зміну на електронну пошту euroclubbus@gmail.com. 
В разі зміни ПІБ пасажира на зворотну поїздку, новий пасажир має надати квиток, по якому були здійснені зміни.  
Зміна прізвища та/або ім’я є платною послугою, вартість якої складає 20 євро (або в гривнях по курсу, встановленому на день заміни), незалежно від того чи поїздка в одну сторону, чи туди і назад.
 
Чи потрібно друкувати квиток?
Наразі діють особливі умови проїзду в зв’язку з військовим станом, квитки друкувати необов’язково.
Можете пред’явити квитки в електронному вигляді.
Які документи потрібні для проїзду?
Ми компанія перевізник. І не несемо відповідальності за документи пасажирів.
Також не встановлюємо перелік документів. Тож, ми радимо уточнювати цю інформацію в компетентних органах (Консульства, Державна прикордонна служба) і запитувати актуальну інформацію саме про ваш випадок та на ту дату коли ви плануєте перетинати кордон.

УВАГА*  У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил та буде затриманий на кордоні, що призведе до затримки рейсу, екіпаж автобуса має право продовжити рейс без пасажира згідно з графіком.
Які знижки діють в компанії Euroclub? 
Скористатися знижкою ви можете лише коли купуєте квитки на офіційному сайті (https://eclub.com.ua)  або в офісах компанії.
Фіксовані знижки розраховуються від повної вартості квитка на час бронювання і не сумуються.

1. Знижки для дітей:
Вікова категорія до 5 років - знижка 50%
Вікова категорія від 5 до 12 років - 30 %
Вікова категорія від 12 до 17 років включно - 10%

2.Знижки для людей старше 60 років - 10%

3. Знижки для людей з обмеженими можливостями (І та ІІ групи) - 10%

4. Знижки на додаткове місце (якщо пасажир, хоче забронювати собі друге місце поруч) - 20%

5. Знижка для групи осіб (від 6 чоловік)  - 5%.
6. Знижка на місця для тварини - 20%  (Місце для перевезення тварин потрібно обов'язково, правила перевезення тварин читайте тут).

Також на сайті діє динамічна система цін та знижок: вартість квитка або можлива знижка залежить від наповненості автобусу на конкретну дату. Змінюється автоматично в онлайн режимі і доступно тільки при покупці квитків онлайн.
Що таке "динамічна ціна" квитка?
Вартість квитка залежить від заповненості автобуса на певну дату. Чим більше вільних місць, тим нижча ціна або більша знижка на квиток. І відповідно - чим менше місць, тим вища ціна.
Тому ми радимо купувати квитки заздалегідь! 

На нашому сайті всі ціни та знижки завжди актуальні та оновлюються автоматично.
Скільки багажу включено в квиток?
1. На один дорослий квиток квиток включено - до 2-ох валіз (стандартних розмірів: 80*50*40 см)  - загальною вагою до 40 кг.

2. На дитячий квиток (категорії 0 -5 років) зі знижкою 50% - 1 валіза до 20 кг.

Також на кожного пасажира можна взяти ручну поклажу  - до 5 кг.

Додатковий багаж оцінюється: 1кг -1 євро, при оплатеті заздалегідь і 2 євро при оплаті на посадці. (Якщо у вас більше 20 кг додаткового багажу, можливість його перевезення потрібно обговорити з менеджером компанії заздалегідь)
Габаритний товар - оцінюється індивідуально для кожного випадку.


*УВАГА Ми також перевозимо дитячі коляски, велосипеди, тощо. Ціна та можливість обговорюється з менеджером індивідуально для  кожного окремого випадку.
Чи можна перевозити тварин?
Компанія виконує перевезення тварин до 20 кг на загальних умовах. Якщо тварина більша, то можливість перевезення потрібно уточнювати у менеджерів компанії індивідуально для кожного окремого випадку.

Для перевезення тварини згідно з правилами компанії пасажир зобов'язаний придбати для неї окреме місце. Знижка на такий квиток -20%.

Наявність необхідних документів для тварини обов'язково!
Вам потрібно самостійно уточнити дані у компетентних органів про необхідність документів у тварини для перетину кордону. Відповідальність за дозвільні документи при перетині кордону компанія не несе. 

Як обрати категорію квитка - “перевезення тварини” зі знижкою 20%

Квиток на тварину оформлюється так само, як і на пасажира. В полі “знижка”, при вводі даних,  потрібно вибрати відповідну категорію квитка.
Що можна та що не можна перевозити?
На міжнародних рейсах компанії Euroclub ви можете перевозити багаж відповідно до правил, які встановила компанія. Також, керуватися законами країн, по території яких ви будете проїжджати.

Ми можемо надати рекомендаційний список, що точно не можемо перевозити:
1. Алкогольні вироби - не більше 1 літра на людину
2. Тютюнові вироби, більше 2 пачок на людину
3. Ікру, не більше 1 банки на людину
4. Легкозаймисті та вибухонебезпечні речовини
5. М'ясо-молочні вироби
6. Будь - які продукти харчування в негерметичній упаковці
7. Предмети культурної, художньої чи історичної цінності без відповідного дозволу
8. Партії товарів (понад 5 шт)
9. Ліки
10.Гроші та дорогоцінності підлягають декларуванню

Увага* Компанія не несе відповідальності за вантаж пасажира при перетині кордону. Тому радимо уточнювати деталі по заборонених до перевезення товарів у компетентних органах (прикордонна служба відповідних країн)
 
Чи може дитина їхати з одним із батьків або без супроводу дорослих?
Ми можемо перевозити дітей які досягли 16 - ти річного віку самостійно в автобусі (без супроводу).
Але в різних країнах різні правила. Тому, наразі відомо, що діти, які повертаються в Україну ( з українським громадянством) можуть їхати  самостійно або в супроводі батьків (чи одного з батьків) без додаткових дозволів.

При виїзді з України діють інші умови.
Ви будете перетинати кордон України і кордон країни в яку в’їжджаєте, тому вам потрібно дізнатись
правила, які встановили прикордонні служби кожної з них.
Це відноситься як до проїзду з одним із батьків так і без супроводу дорослих.

*Наголошуємо, ми компанія перевізник і не несемо відповідальності за дозвільні документи пасажирів. Вся надана нами інформація несе лише рекомендаційний характер.
Які у вас автобуси?
Компанія Euroclub має принципове переконання, що всі автобуси мають бути безпечні, зручні та комфортні.
Тому ми використовуємо тільки сучасні автобуси  класом не нижче ніж “Euro 5”.

Вони завжди обладнанні:
- туалетом,
- кондиціонером,
- wi-fi - передавачем,
- розетками.

Всі автобуси компанії ви можете переглянути на сайті за посиланням.
Наш автопарк: https://eclub.com.ua/bus

У вас на рейсі буде один з цих автобусів. Тож, після того, як ви отримали дані по рейсу ви можете самостійно знайти та переглянути, який конкретно автобус буде у вас.
 
Де та коли можна дізнатися дані по автобусу? (Номер автобусу та номер телефону водія)
Після оформлення замовлення вам автоматично відправляється посилання на електронну пошту.
Це посилання інтерактивне і дані в ньому змінюються в онлайн режимі.

Всі дані по вашому рейсу змінюються та оновлюються за цим посиланням і ви завжди  можете їх перевірити.

Дані по автобусу, номер водія, та додаткові коментарі з’являються в бронюванні не пізніше ніж за 12 годин до виїзду.

Увага* Номер до водія  - це номер екіпажу і він активний лише тільки після виїзду автобуса в рейс.